Bez żywiołu
Hakke no Fuuin Shiki Technika pieczętująca, którą posługiwał się tylko 4th Hokage (Yondaime). Została ona wykorzystana do zapieczętowania Lisiego Demona, który dwanaście lat temu terroryzował Wioskę Liścia. Imponujący efekt pieczęci dało połączenie techniki Hakke no Fuuin Shiki wraz z Shiki Fuujin. Osobą, która przyjęła zapieczętowanego Kyuubi jest główny bohater serii - Naruto. Styl: Brak Koszt czakry: 1000 Wymagana Ranga: S-Jounin,Sanin,Kage
Bunshin no Justu Technika ta pozwala shinobi wykonać iluzje własnego siebie, klony są sterowane telepatycznie przez ninja i mogą wykonywać dowolne czynności. Niestety są to jedynie iluzje i mogą być używane jedynie do odciągnięcia uwagi lub zaskoczenia przeciwnika. Styl: Brak Koszt czakry: 20 za karzdy klon Wymagana ranga: Genin
Konbi Henge no Jutsu Tzw. "Combo Henge no Jutsu", czyli zwykła zamiana, tyle, że z udziałem dwóch osób. Każdy z "fuzjantów" może w dowolnej chwili wrócić do pierwotnego stanu. Oczywiście dzięki temu rodzajowi przemiany wytworzona postać/stwór ma siłę równą sumie sił dwóch osób, które wykonywały te jutsu. Styl: Bark Koszt czakry: 200 Wymagana ranga: Chunin
Harem no Jutsu Jest to połączenie dwóch jutsu : Bunshin no Jutsu i Sexy no Jutsu. Wyników chyba nie trzeba opisywać. Poprzez tą technikę tworzy się wiele klonów pięknych, nagich pań. Wierzę, że nie jeden przeciwnik tej techniki będzie miał krwotok z nosa . Jako przykład takiej ofiary to można podać pana Ebisu. Styl: Brak Koszt czakry: 40 Wymagana ranga: Genin
Oboro Bunshin no Jutsu Technika pozwalająca stworzyć ogromną ilość klonów, która jest niewrażliwa na ciosy przeciwników. W tym czasie, gdy wróg męczy się z klonami Oboro wraz ze swoją drużyną czekają w ukryciu aż się wszyscy zmęczą. Wtedy przystępują do ataku. Styl: Bark Koszt czakry: 50 za jeden klon Wymagana ranga: Genin
Tajuu Kage Bunshin no Jutsu Odmiana Kage Bunshin no Jutsu. Przy użyciu olbrzymich pokładów chakry ninja jest w stanie stworzyć istną armię swoich klonów, których liczbę mierzy się w dziesiątkach, a nawet setkach. Taki zmasowany atak na wroga zwykle kończy się pełnym sukcesem, ale należy ja wykonywać z maksymalną ostrożnością, gdyż doprowadza używającego do stanu skrajnego wykończenia. Z tego powodu Tajuu stosowane jest zwykle jako technika ostatniej szansy. Styl: Brak Koszt czakry: 100 za 50 klonów Wymagana ranga: S-Jounin
Sabaku Kyuu Sabaku SouSou Najbardziej przerażająca technika Gaary. Piasek uwięziony w wazie wylewa się z dużą szybkością na przeciwnika, unieruchamiając go w przeciągu ułamka sekundy i stopniowo tworzy wokół niego "trumnę z piasku". Ofiara nie jest w stanie się ruszyć, a dodatkowo ściany tego "więzienia" naciskają dość mocno na ciało, co sprawia duży ból. Następnie Gaara wykonuje "Desert Funreal" - piasek momentalnie miażdży przeciwnika - śmierć jest natychmiastowa. Jak mówi sam Gaara, nie jest on nawet w stanie się zorientować, że umarł. Wszystko to wieńczy deszcz krwi i poszarpanych kawałków ciała zmasakrowanego wroga. Styl: Brak Koszt czakry: 300 Wymagana ranga: Genin
Kai
Prosta technika.Robimy znak tygrysa i rozproszymy atak genjutsu słaby.(z takich mocnych to Nehan Shouja no jutsu mozna rozproszyć). Koszt Chakry:60 Wymagana ranga:Genin
Kawarimi no jutsu
Technika zamiany w przedmiot.Zamieniamy się np w drzewo żeby się uchronić przed atakiem lub tak poprostu. Chakra:25 Wymagana ranga:Genin
Fukumi Hari
Za pomocą chakry w ustach możemy uderzyć senbon w kogośc. Chakra:10 za jednego Wymagana ranga:Genin
Hari Jizou
Shinobi pozwala swoim jutsu na zrobienie z nich tak jagby pancerz który chroni nas przez 2 posty przeciwnika.Nikiedy może przebić nogę ale nie bardzo mocno. Chakra:100 Wymagana ranga:Chunin Wymagana ranga:
Chakra no Mesu
Użytkownik tego zaawansowanego, medycznego jutsu koncentruje chakre wytwarzając silną aurę wokół swoich rąk. Przeznaczenia tej techniki jest tylko jedno - uszkodzenie tkanki mięśniowej, bądź jak się później okazuje także i struktury szkieletowej przeciwnika. Aby do tego doszło, niezbędny jest fizyczny kontakt. Koszt:750 Ranga:A Kinniku Noborizaka no Jutsu
Kinniku Noborizaka no Jutsu Za pomocą chakry przyspieszamy i usprawniamy ruchy naszych mięśni, dzięki czemu mniej się męczymy przy biegu, walce Tai Jutsu i innych czynnościach fizycznych. Pochłania to spore ilości chakry, dlatego mało shinobi może długo utrzymywać tę technikę. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 40/tura Ranga:C Efekt: Możesz atakować 2 razy pod rząd i unikać taj jutsu. Kuchiyouse no jutsu
Kuchiyose no Jutsu Technika przywołania polega na wezwaniu zwierzęcia z zaświatów. Zwierzę to może mieć specjalne zdolności i będzie walczyć dla postaci. By wezwać dane zwierzę, własną krwią trzeba podpisać pakt z wybranym gatunkiem. By to zrobić, niezbędny jest zwój przywołania, a tego dość trudno jest zdobyć. Przywołane zwierzęta mogą być duże, lub małe, zależnie od umiejętności shinobi'ego. Typ: NinJutsu Ranga:C Koszt chakry: Małe zwierze=40, Średnie=70, Duże=90, Gigantyczne=140 Efekt: to jest na podstawie klona tylko że zwierzęcia Hari Raien
Hari Raien Technika, która sprawia, że nasze włosy utwardzają się i możemy sprawować nad nimi kontrolę. Możemy np. atakować nimi wroga, trzymać w nich przedmioty itd. Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 20 na tutę Ranga:B Obrażenia: 30 na turę Nan Kaizou
Nan Kaizou Po wykonaniu tej techniki ciało staje się tak elastyczne, że może oplatać się wokół przeciwnika (może się także wydłużać). Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 15 na turę Ranga:C Obrażenia: Miażdżenie kości: 15hp na turę Kouzetsu Akkenai
Kouzetsu Akkenai Polega na tym, że użytkownik może dowolnie wydłużać swój język. Typ: NinJutsu Koszt chakry: 40 Ranga:D Obrażenia: 20hp
Amagumo
Przed rozpoczęciem tego jutsu, Kidoumaru przyzywa wielkiego pająka, na wcześniej stworzonej sieci. Z odwłoku pająka wychodzi kokon, który przykleja się do sieci. Kidoumaru przecina go i wylatują z niego tysiące mniejszych pająków poprzyczepiane do kokonu nićmi z chakry, którymi później otaczają przeciwnika. Ta technika została użyta podczas walki z Nejim, aby zatrzymać jego obronny wir. Od chunnina można technike Koszt Chakry:800 Ranga:A
Senei Jashu
Za pomocą pieczeci z naszego rękawa wychodza węze.Węże nie są bardzo groźne. Chakra:30 za węża Wymagana ranga:Genin
Kage Bunshin no jutsu
Tworzymy klona nie iluzje jak wcześniej.Ten klon jest lepszy bo sam mysli i wykonuje polecenia bardziej niż iluzja.Kage Bunshiny mogą również robić jutsu i posiadają siłę taką jak użytkownik. Chakra:50 jeden Wymagana ranga:Jounin
Rasengan
Wytwarzamy w ręku niebieską kulę.Aby wykonac to jutsu trzeba mieć bardzo dobrą kontrole chakry.Jutsu jest silne i dlatego nikiedy moze zniknac zanim walniesz w przeciwnika.W anime znały to tylko 3 osoby. Wymagana chakra:420 Wymagana ranga:S-Jounin
Kawara Shuriken
Jutsu jedynie na dachu lub jak na ziemi są dachówki.Ninja robi znak tygysya i może dachówkami atakowac przeciwnika. Chakra:25 za jedna dachowke Wymagana ranga:Genin
Sharingan Soufuusha Sannotachi Technika specjalizująca się tylko wśród członków klanu Uchiha. Osoba wyrzuca trzy Windmill Shuriken, do których przymocowana jest linka. Gdy ta jest w locie, z łatwością można nią kierować we wszystkie strony. Linka zataczając łuki, jednym pociągnięciem ręki może z łatwością przybić ofiarę do jakiegoś obiektu. Ten wtedy nie ma się jak poruszać. Technika jest efektowna w połączeniu z Katon Ryuuka no Jutsu. Styl:Brak Koszt czakry: 100 Wymagana ranga: Genin (posiadacz sharingan)
Naruto Ninpocho - Shihou Hapou Shuriken no Maki Technika wymyślona przez Naruto używana podczas Kage Bunshin no Jutsu. Każdy z klonów rzuca kilki shurikenów tworząc dewastujący atak. Styl: Brak Koszt chakry: 100 Wymagana ranga: Genin(przy pomocy bushin no jutsu),Jounin(przy pomocy kage bushin no jutsu)
Kanashibari no Jutsu Bardzo przydatna technika jeśli chodzi o dużą liczbę przeciwników. Dzięki niej można sparaliżować swojego wroga. Zdarza się i tak, że takie unieruchomienie może trwać dość długo. Doświadczeni shinobi, na których zastosuje się tą technikę, tak łatwo nie dadzą się na tą technikę. Styl: brak Koszt czakry: 500 Wymagana ranga: S-Jounin
Suna Bunshin Piaskowy klon, z którego korzystają ninja z Wioski Piasku. Wcześniej wspomniany klon nie jest iluzją, jest on zdolny do walki, posiada jednak marny ułamek energii pierwowzoru. Dodatkowo ten Bunshin nie może w ogóle oddalać się od swojej oryginalnej formy, dlatego najczęściej stosowany jest w defensywie. Styl: brak Koszt czakry: 200 za jednego piaskowego klona Wymagana ranga: Genin
Suna Shuriken Tzw. piaskowy Shuriken. Użytkownik wysyła na przeciwnika dowolną, zależną od poziomu chakry, ilość piasku, który potem rozdziela się na mniejsze części i przybiera wygląd zbliżony do normalnego Shuriken. Styl: brak Koszt czakry: 50 za jeden shuriken Wymagana ranga: genin
Shukaku no Tate Saikou Zettai Bougyo (Największa Absolutna Obrona) - tak mówi o niej sam Gaara. Przy użyciu ogromnej ilości Chakry potrafi przywołać mają kreature przypominającą bestie, która w nim drzemie - Shuukaku. Do wykonania tej techniki Gaara używa minerały o największej twardości i sile znajdujące się w ziemi, które później miesza ze swoją Chakrą i piaskiem. To właśnie dzięki temu wróg ma wielkie problemy z przebiciem tej bariery. Styl: Bark Koszt czakry: 2000 Wymagana ranga: Jounin
Fuuja Houin Jest to jedna z technik pieczętujących (FuuinJutsu), która służy do kontroli Juin (przeklęte pieczęci). Przed wykonaniem tej techniki użytkownik (czyli Kakashi) rysuje na ziemi dwa okręgi i kładzie ofiarę w samym centrum (w naszym wypadku był to Sasuke). Następnie wykonujący jutsu pisze zawartość Fuuja Houin po ciele ofiary zaczynając od miejsca, gdzie znajduje się cursed seal. Pieczęć pisana jest krwią użytkownika. Następnie użytkownik wykonuje kombinacje pieczęci ręcznych i kładzie rękę na Juin. W tym momencie napisana przez wykonującego jutsu pieczęć zaczyna wnikać w tą starą, tworząc na niej koło, która ogranicza moc oraz aktywność przeklętej pieczęci. Styl: Brak Koszt czakry: 2500 ranga: S-Jounin
Fushi Tensei
Jedyną osobą, której udało się opanować tą technikę jest Orochimaru. Jutsu zaliczane jest do jednych z zakazanych technik. Dzięki niej można bardzo łatwo oszukać śmierć. Opanowanie Fushi no Jutsu wymaga sporo cierpliwości. Uczniowi Trzeciego zajęło to kilka lat. Można powiedzieć, że ta technika gwarantuje życie wieczne. Osoba upatruje ofiare, która posłuży mu za "pojemnik" i może w niej żyć do kolejnej zamiany. Z poprzedniego ciała zostaje przeniesiony umysł, natomiast zwłoki nien nadają się już do użytku. Jedynym mankamentem jest to, że ciało można zmieniać tylko raz na trzy lata. Styl: Brak (technika zakazana) koszt czakry:4000 Ranga: Sannin
Daisan no Me
Zdolność specjalna Gaary. Jedną ręką przykrywa oko, natomiast w drugiej tworzy się jego kopia. Bardzo przydatna technika, gdyż dzięki temu można w łatwy sposób podejrzeć swoich przeciwników. Bardzo dobrym przykładem jej użytku jest test pisemny na Egzaminie Selekcji Chuunin. Prócz tego tzn. "trzecie oko" może być przydatne w połączeniu z techniką Suna Mayu. Wtedy osoba wykonująca to jutsu jest zamknięta w kuli, a oko służy do obserwacji obszaru, znajdującego się wokół niej. Styl: Brak Koszt czakry: 100 Wymagana ranga: genin
Piaskowa Tarcza Zapewnia podwójną warstwę ochronną dzięki temu walczący który użyje tej techniki będzie miał mniejsze obrażenia. Styl: Brak. Koszt Czakry: 200 Wymagana Ranga: Genin
Iwagama
Zamieniamy np korytarz w żoładek żaby.Jezeli ktoś się w nim porosuzy żołądek zacznie go oplątywac i wkoncu może udusić.Użytkownik może kontrolować że np pare tak jagby lin goni przeciwnika jak biegnie. Chakra:1800 Wymagana ranga:Sannin
Hari Jizou
Jutsu opracowane i wykorzystywany wyłącznie przez Jiraiyę. Polega na zmodyfikowaniu swoich włosów za pomocą chakry tak, by zamieniły się w tysiące ostrych jak brzytwach igieł, którymi można zasłonić się przed wrażliwym atakiem. Warto dodać, że przy okazji włosy znacznie się wydłużają i zaczynają sięgać ziemi. Styl: Brak Koszt czakry: 4000 Wymagana ranga: Sannin
Blood Rope (eng.)
Uderzony tym atakiem leci z wielkim krwotokiem nosa przypominający Krwawy Sznur po uderzeniu ręka robi się czerwona i dymi Styl: Brak Koszt Chakry: 100 Wymagana Ranga: Genin
Doku Kiri
Atak ten polega za wypuszczeniu z ust dość dużej ilości trującego gazu, który skutecznie może powstrzymać wroga. Styl: brak Koszt chakry: 200 Wymagana ranga: Genin
Harizusu
Za pomocą umieszczonych przy igłach dzwoneczkach ninja Wioski Dźwięku potrafi zmylić przeciwnika. Wpierw wyrzucane są dwie igły z dzwoneczkami, dzięki czemu przyzwyczaja się przeciwnika do dźwięku. Następnie shinobi rzuca jedną igłę z dzwonkiem i jedną bez. Mniej doświadczeni ninja uskoczą tylko przed igłą z dzwoneczkiem, gdyż polegając tylko na dźwięku nie usłyszą igły bez dzwonka. Jest także drugie zastosowanie tejże techniki - hipnoza. Styl: brak koszt chakry: 100 za jedną senbon Wymagana ranga: Genin
|